The Wall Street Journal donosi, że portal Digg został sprzedany za niewielką jak na te realia kwotę pół miliona dolarów. Mimo, że sami zainteresowani twierdzą, iż kwota ta nie została jeszcze oficjalnie potwierdzona, przykład ten pokazuje, że nawet w przypadku najbardziej nowatorskich portali internetowych, dobra karta także może się odwrócić. Od 2004 roku, w Digg zainwestowano przeszło 45 milionów dolarów, przez co kwota, za którą ma on zostać odkupiony przez firmę Betaworks, wydaje się być śmiesznie niska.
Betaworks ogłosili na swoim blogu, że za nowy Digg odpowiedzialny będzie zespół serwisu News.me. Firma deklaruje także przywrócenie dawnej prostoty serwisu i niskobudżetowy charakter. Prezes Betaworks, Matt Williams, chce, aby Digg był dopełnieniem tego, co oferuje News.me. Prace mają ruszyć od razu po sfinalizowaniu transakcji.
Od czasu pojawienia się w sieci czwartej wersji portalu w 2010 roku, Digg zaczął zmagać się z wieloma problemami. Zanotowano gwałtowny spadek ruchu, zwolniono wielu pracowników, a sam pomysłodawca strony, Kevin Rose, odszedł z firmy w marcu 2011. Czy sprzedaż portalu ma szansę go uratować?
Czekamy na wasze komentarze.