Chyba żadna firma w świecie motoryzacji nie zrobiła więcej dla spopularyzowania elektrycznych pojazdów niż Tesla. Stworzona przez Elona Muska jako konkurencja dla największych producentów samochodów zdołała zaskarbić sobie uznanie milionów klientów i przekonała rynek do inwestowania w elektryczne pojazdy. Teraz jednak pojawiają się informację, które wskazują, iż Tesla pracuje nad swoim własnym muzyczny serwisem streamingowym.
Z informacji pozyskanych przez serwis Recode wynika, iż Tesla nawiązała kontakt z największymi wytwórniami muzycznymi na świecie. Nie jest w tej chwili znany temat tych rozmów, ale można przypuszczać, iż prowadzą one do stworzenie przez Teslę swoje własnego serwisu streamingowego, który najpewniej miałby trafić do pojazdów tej firmy. Biorąc pod uwagę niezależny charakter marki nie trudno sobie wyobrazić taki scenariusz. Tym sposobem Tesla nie musiałaby licencjonować serwisu Apple Music czy Spotify. Rozmiar i kształt owego projektu są na tą chwilę tajemnicą. Należy jednak pamiętać, że muzyczny rynek streamingowy jest w tej chwili dość mocno nasycony i ciężko stwierdzić czy klienci Tesli będą chcieli korzystać z kolejnego źródła muzyki.