Być może dotarła do was ostatnia informacja o drobnych zmianach jakie zaszły z logiem Facebooka. Niewiele osób jednak zwróciło uwagę na to, że zmieniona czcionka giganta społecznościowego nie była jedyną stylistyczną zmianą jak miała miejsce w ostatnich dniach.
Popularna ikona przedstawiająca sylwetkę mężczyzny, który dosłownie rzuca cień na znajdującą się za nim kobietę zniknęła na dobre. Inicjatorem tej zmiany jest Caitlin Winner, design manager w firmie Zuckerberga, która postanowiła skończyć z tym rażącym przykładem męskiego szowinizmu. Po opracowaniu kilkunastu projektów Winner udało się wybrać ten, który stawia obie płci na tym samym poziomie. W tej chwili zmianę tą możemy zaobserwować jedynie w aplikacji mobilnej Facebooka, ale z czasem trafi ona zapewne również na główną stronę serwisu. Winner przy okazji zmieniła również kształt sylwetki kobiety, której głowa do tej pory mogła się niektórym kojarzyć odrobinę z hełmem Dartha Vadera.