Electronic Arts poinformowała, że w trakcie niespełna pierwszych siedmiu dni sprzedaży, Battlefield 3 znalazł w Polsce 53 tys. nabywców. Wynik ten ustanawia nowy rekord dla całego gatunku wojennych gier akcji i czyni nową produkcję studia DICE jedną z najlepiej sprzedających się gier.
W niespełna dwa tygodnie od rynkowego debiutu, na koncie Battlefield 3 znajduje się już natomiast 66 tys. sprzedanych egzemplarzy.
Premiera Battlefield 3 jest jednocześnie jednym z najważniejszych tegorocznych wydarzeń branży rozrywkowej w Polsce. Wynik finansowy uzyskany ?na otwarcie? (ok. 7.180.000 PLN), jest lepszy od rezultatu osiągniętego w naszym kraju przez filmy ?Bitwa Warszawska 1920? (4.747.972 PLN) oraz ?Kac Vegas w Bangkoku? (2.995.800 PLN) i porównywalny z takimi hitami, jak ?Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach? (7.122.793 PLN), czy ?Harry Potter i Insygnia Śmierci? (7.754.589) po pierwszych trzech dniach wyświetlania*.
Gra Battlefield 3 dostępna jest w pełnej polskiej wersji językowej na platformach PC (w wersji pudełkowej oraz cyfrowej, dostępnej na platformie Origin.com), PS3 oraz Xbox 360.