Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Newsy

Peugeot RCZ R już w Polsce

Z dniem 14 stycznia Peugeot Polska wprowadza do sprzedaży najmocniejszy w historii marki model – Peugeot RCZ R.

Zaprezentowany podczas Salonu we Frankfurcie we wrześniu 2013 Peugeot RCZ R jest najmocniejszym modelem seryjnym w historii marki. Silnik o mocy 270 KM (199 kW) i  pojemności skokowej 1.6 l oraz niskiej emisji CO2 w kategorii sportowych coupé ograniczonej do 145 g/km, zapewniają wersji RCZ R wyjątkowe osiągi oraz wydajność.

Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy. Niski wynik emisji CO2 uzyskano dzięki downsizingowi silnika, optymalizacji aerodynamicznej nadwozia oraz obniżeniu ogólnej masy pojazdu. Nowy silnik THP przy objętościowym wskaźniku mocy wynoszącym 170 KM/l plasuje się wśród najlepszych jednostek na świecie montowanych w samochodach seryjnych i spełnia wymagania normy Euro 6.

Zmniejszonych rozmiarów kierownica, skrócona dźwignia zmiany biegów, specjalna aluminiowa gałka z czerwonymi detalami oraz nowe kubełkowe fotele opracowane przez Peugeot Sport, zapewniające lepsze trzymanie i dostosowane do osiągów RCZ R, przyczyniają się do niezwykłych wrażeń z jazdy.

Obniżony środek ciężkości, poprawione właściwości aerodynamiczne (opór/docisk), specjalne zestrojenie zawieszenia (rozstaw kół, odległość i nachylenie kół, szersze 0,5 cala felgi) oraz opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 235 / 40 R19, zwiększają przyczepność i zapewniają wyjątkowe trzymanie się drogi.

Ceny Peugeot RCZ R 1.6 THP 270 KM rozpoczynają się od 153 000 PLN.

Student Informatyki i Ekonometrii na Politechnice Gdańskiej, zapalony fotograf i multiinstrumentalista.

Może cię też zainteresować

Moto

Work hard, ride hard – czy za kierownicą tego pikapa spełni się nasz amerykański sen?

Moto

Legendarny pojazd został odtworzony ze zdjęć i oryginalnych części.

Testy

W długiej trasie przyda się każda dodatkowa para oczu – sprawdźmy, który z poniższych wideorejestratorów będzie najlepszym towarzyszem podróży.

Moto

Znany i lubiany crossover w wersji mild hybrid – jak się nim jeździ?