Wprawiona w ruch machina marketingowa przyniosła Apple ogromny powód do satysfakcji. Amerykański moloch poinformował wczoraj, że przez 24 godziny po uruchomieniu przedsprzedaży iPhone?a 5, na kupno tego smartfona zdecydowało się 2 miliony osób. Wynik ten jest ponad dwukrotnie lepszy niż w przypadku iPhone?a 4S.
Z wiadomości podanych przez koncern wynika, że spora część z tych przedpremierowych zamówień zostanie zrealizowana dopiero w październiku.
Warto przypomnieć, że iPhone zadebiutuje w naszym kraju 28 września. Nie znamy jeszcze dokładnych cen, wiadomo jedynie, że ma się pojawić w ofercie trzech operatorów sieci komórkowych.
Bardzo ciekawi nas, jaki wynik piąty iPhone osiągnie po 100 dniach od swojej premiery. Trzy miesiące będą już bowiem stanowić podstawę do bardziej szczegółowych analiz ilości sprzedanych smartfonów w stosunku do urządzeń produkowanych przez konkurencję.