Połącz się z nami

Newsy

Instagram ma nowe szaty

Prawdziwa magia zaczyna się jednak dopiero po odpaleniu aplikacji.

Użytkownicy serwisu Instagram doczekali się w końcu zapowiadanej od jakiegoś czasu sporej aktualizacji interfejsu aplikacji mobilnej. Zmianie uległo również logo, które zostało przebudowane od podstaw.

Instagram to nadal jedna z najpopularniejszych sieci społecznościowych na świecie. Nic więc dziwnego, że zmiana wyglądu serwisu skupionego na zdjęciach wzbudziła spore zainteresowanie. Po aktualizacji, która jest już dostępna na system iOS i za chwilę będzie również na Androida, na dzień dobry otrzymamy nowe logo. Wpisuje się ono w obecnie panujące trendy, czego nie można było powiedzieć o już lekko zakurzonym starym designie. Prawdziwa magia zaczyna się jednak dopiero po odpaleniu aplikacji. Sam layout nie zmienił się prawie wcale, ale zniknęły z niego kolory. Instagram tłumaczy to próbą skupienia naszej uwagi na samych zdjęciach i filmach, co w gruncie rzeczy ma wiele sensu. Obecny design ma nie rozpraszać naszej uwagi podczas przeglądania wpisów. Reszta zmian to zwykła kosmetyka.

Autor:

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Kliknij, by skomentować

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

Statywy Vanguard Vesta TB 235AB oraz TB 204CB – nowości wagi lekkiej

Newsy

TikTok wciąż będzie dostępny w Stanach Zjednoczonych

Newsy

TikTok zacznie płacić twórcom treści

Newsy

Olympus rezygnuje z produkcji aparatów

Newsy

Połącz
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!