Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Newsy

home.pl tworzy nowy panel z użytkownikami

Firma home.pl zaprezentowała wersję beta nowego Panelu Administracyjnego, który powstał we współpracy z użytkownikami. Wersja beta będzie dalej rozwijana w oparciu o uwagi klientów i zostanie udostępniona w nowym roku w wersji finałowej.

Uwzględnianie głosu klientów nie jest nową praktyką w polityce rozwojowej firmy home.pl. Już przy opracowywaniu strategii wsparcia i uruchomienia Linii Profesjonalnej wzięto pod uwagę opinie zebrane podczas codziennych kontaktów Biura Obsługi Klienta. W czasie prac nad nową wersją Panelu Administracyjnego postanowiono zwiększyć skalę działań crowdsourcingowych, czyli wykorzystujących tzw. „wiedzę tłumu”. Na świecie jest to bardzo popularna praktyka, która zyskuje sobie coraz większe uznanie również w Polsce. Inżynierowie od samego początku pracy postawili sobie za cel ścisłą współpracę z użytkownikami obecnej wersji aplikacji. Jak podkreśla home.pl to dzięki wspólnym staraniom udało się osiągnąć obecny stan prac nad Panelem Administracyjnym.

„Współcześnie coraz większą rolę w jakości usług internetowych odgrywa usability, czyli funkcjonalność i intuicyjność obsługi danej aplikacji. Zdecydowaliśmy się na zaproszenie naszych klientów do opracowania nowego Panelu Administracyjnego, aby spełniał on oczekiwania i zapotrzebowania użytkowników w jak największym stopniu.” – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl.

Nowy Panel Administracyjny ułatwi zarządzania wszystkimi usługami home.pl, z których korzystają poszczególni klienci. Dzięki niemu, każdy użytkownik w łatwy sposób będzie mógł m.in. monitorować serwery, przedłużać ważność domen, dodawać konta pocztowe lub kolejne aliasy, a wszystko zgodnie z filozofią „jednego kliknięcia”.

Obecnie firma home.pl, na podstawie rozmów z klientami, przygotowała wersje beta nowego Panelu Administracyjnego. W kolejnym etapie użytkownicy mogą zgłaszać swoje uwagi i pomysły przez Biuro Obsługi Klienta oraz na serwisie społecznościowym Facebook. Na stronie home.pl na Facebooku (facebook.com/homepl) przygotowano specjalną zakładkę poświęconą dyskusji nad proponowanymi zmianami. Wszystkie pomysły zostaną zebrane i uwzględnione przy uruchomieniu stabilnej, finałowej wersji nowego Panelu Administracyjnego.

Może cię też zainteresować

Publikacje

Jak wybrać hosting? Wiele osób rozpoczynających działalność w internecie nie wie, czym tak naprawdę jest hosting i jak zaimplementować go w praktyce na prowadzonych przez siebie stronach internetowych. Niezależnie od skali działalności, hosting...

Newsy

home.pl wprowadził nowe rozwiązanie dla sprzedawców handlujących w sieci. Click Shop to sklep internetowy oparty o najnowsze technologie, efektywnie wspierające działania sprzedażowe.

Newsy

Dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta dostępny przez całą dobę, zarządzanie wieloma domenami z poziomu jednego konta użytkownika oraz przypisywanie dowolnej ilości domen do stworzonych kont – to tylko niektóre ze zmian...

Newsy

Netia, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju, wybrała Ogicom do dalszej obsługi klientów korzystających z usług hostingowych. Jak informują zarządy obu firm, wszystkie zmiany zostają przeprowadzone przede...