Wraz ze wzrostem popularności Google+, coraz więcej firm zakłada tam swoje konta. Portale społecznościowe są w końcu bardzo dobra formą reklamy. Dają one możliwość bezpośredniego dotarcia do klienta poprzez promocje oferowane tylko na danym portalu.
Dotąd najpopularniejszymi firmami były: Pepsi, Coca-Cola, Nike czy Disney. W ostatnim czasie jednak to się zmieniło. Na pierwsze miejsce wskoczyła firma H&M, dzięki reklamie bielizny sygnowanej przez Davida Beckhama. Reklamy emitowane między innymi w czasie Super Bowl wywołały bardzo duże poruszenie wśród społeczności internetowej. H&M zostawił daleko w tyle wiele firm.
H&M jest najbardziej popularną stroną markową z 456 365 fanami. Dla porównania Coca-Cola ma 326 096 fanów na Google+. Jednak, jeśli porówna się te firmy na Facebook, to H&M wypada blado z 9 796 585 fanami. Coca-Cola posiada aż 39 039 879 fanów. Niemniej jednak, taki wzrost bardzo dobrze świadczy o marketingu firmy. Dzięki świetnej kampanii reklamowej osiągnęli niemały sukces.
Jednak siła marki nie zawsze zależy od liczby fanów na portalach społecznościowych, czego przykładem może być Ferrari, które ma tylko 8 027 fanów na Google+. Może to też pokazywać, że nie wystarczy mieć konto i mocną nazwę, by od razu zebrać rzeszę fanów.