GUESS JEANS i Nicolai Marciano zaprosili do najnowszej kampanii trójkę wschodzących gwiazd muzyki i mody: piosenkarkę i autorkę tekstów Beabadoobee, poetę i modela – Kai-Isaiah Jamala oraz muzyka i modela Gene’a Gallaghera.
Za obiektywem po raz kolejny stanął Rafael Pavarotti, znany ze swojego stylu fotograficznego. Sesja zdjęciowa przedstawia bohaterów kampanii w dynamicznych, czarno-białych ujęciach. Modele mają na sobie najważniejsze elementy kolekcji GUESS JEANS, stworzone przy użyciu innowacyjnej technologii GUESS AIRWASH.
W kampanii prezentowane są klasyczne fasony denimu z linii GUESS JEANS. Spośród oferty dla mężczyzn są to takie kultowe modele jak: G18 Relaxed, G16 Straight, G14 Slim oraz G12 Skinny. Damskie modele, zaprezentowane w kampanii to G11 Wide Leg, G05 Skinny, G06 Mom, G09 Bootcut i G08 Mid-Rise Straight. Kolekcja GUESS JEANS łączy funkcjonalność z klasycznym stylem, a centralnym elementem pozostaje denim GUESS AIRWASH.
GUESS JEANS pozostaje liderem innowacji, angażując do współpracy przyszłych liderów świata mody, sztuki, muzyki i kultury i czerpiąc z wszechstronnych talentów wschodzących gwiazd, które z dumą dołączają do uniwersum GUESS JEANS.
Rafael Pavarotti odpowiadał również za zdjęcia do inauguracyjnej kampanii GUESS JEANS, zaprezentowanej po pełnym sukcesów pierwszym roku działalności marki, której inicjatorem jest Nicolai Marciano, Chief New Business Development Officer GUESS JEANS. Twarzami tej kampanii zostali brytyjska aktorka i modelka Iris Law oraz piłkarz Liverpool FC i reprezentant Anglii, Trent Alexander-Arnold.
Od swojej premiery w 2024 roku GUESS JEANS zdążyła poszerzyć swoją globalną obecność, otwierając pierwsze flagowe sklepy w Amsterdamie i Berlinie, a także kolejne punkty w Orio al Serio, Atenach i Kosowie. Dodatkowo marka zaprezentowała instalacje pop-up w Paryżu, Barcelonie, Mediolanie, Stambule i Warszawie. Po raz trzeci GUESS JEANS zagościła również na festiwalu Coachella ‘24, współpracując z wieloma znanymi osobistościami.
Nicolai Marciano zapowiada dalszy rozwój marki w 2025 roku, obejmujący otwarcia sklepów w Tokio, Los Angeles, Polsce i Dubaju.