Google zaprezentowało nowy widok swojej usługi pocztowej. Ma być bardziej przejrzyście i funkcjonalnie.
Nowy interfejs Gmaila koncentruje się wokół prostoty i użyteczności. Poprawiono między innymi opcje wyszukiwania, nawigacji i widok wątków wiadomości. Ciekawą opcją jest możliwość dostosowania gęstości wyświetlania wiadomości ? dostępne są widoki wygodny z największymi odstępami pomiędzy wiadomościami, zwarty i kompaktowy. Zaktualizowano również dostępne dla klienta motywy graficzne.
Użytkownicy Gmaila mogą korzystać już z zaprezentowanych zmian ? należy w tym celu kliknąć link „Przełącz się na nowy wygląd„, znajdujący się w prawej dolnej sekcji ekranu. Wkrótce stać się ma on domyślny dla wszystkich użytkowników.
Przypomnijmy, że już w lipcu Google wprowadziła testową wersję nowego Gmaila. Użytkownicy mogli podejrzeć nadchodzące nowości aktywując z menu Motywów dwa z nich ? Podgląd lub Podgląd (zwarty). W tym samym miesiącu Microsoft pokazał żartobliwy film, który krytykował skanowanie treści korespondencji w celu wyświetlania targetowanych reklam.