Klub to głęboko zakonspirowana organizacja, której członkowie czerpią przyjemność z obserwowania śmiertelnych walk z udziałem współczesnych gladiatorów.
Do tytułowego Klubu należą m.in. szefowie mafii,
młodzi milionerzy, gwiazdy muzyki, znani aktorzy
i politycy. Łączy ich brak bodźców wzbudzających
wielkie emocje. Uiszczając astronomiczną opłatę
za dożywotnie członkostwo w Klubie chcą stać się
świadkami ekscytujących wydarzeń. Odpowiedni
poziom emocji zapewnia im obserwowanie tajemniczych
zawodów, w których zaproszeni lub zmuszeni
do udziału w rozgrywce zawodnicy pokonują
wytyczone trasy, starając się przeżyć i zabić napotkanych
przeciwników.
Najważniejszym wariantem rozgrywki dla pojedynczego
gracza jest turniej. Umożliwia on wzięcie
udziału w ośmiu imprezach, w ramach których należy
49 razy stanąć do walki. Do dyspozycji graczy
oddano osiem postaci o zróżnicowanej osobowości
i historii. Znajdziemy wśród nich m.in. nowojorskiego
policjanta i rosyjskiego bandytę. Poszczególne
zadania sprowadzają się do jak najszybszego dotarcia
do wyjścia, zaliczenia trzech okrążeń przed
upływem czasu, czy też opuszczenia trasy przed
końcem odliczania.
Należy również bronić się przed
atakami przeciwników, pozostając na niewielkim
skrawku terenu lub na wskazanym obszarze. Zabijanie
wrogów jest nagradzane punktami. W ich zdobywaniu pomocne są tzw. komba, czyli mnożniki przyznawanych punktów. Zwiększamy je zabijając
kolejnych rywali przed wyczerpaniem
się paska śmierci. Premiowane
jest również oddawanie trudnych
i widowiskowych strzałów
w głowę czy też rażenie wroga
z dużej odległości.
Walki toczą się na ośmiu arenach.
Na każdej z nich jest wyznaczonych kilka
tras. Zmagania prowadzimy m.in. w o puszczonej
hucie stali, na pokładzie statku pasażerskiego,
w więziennych celach, w niedostępnych dla turystów
zaułkach Wenecji, w radzieckim bunkrze, a także
w angielskiej posiadłości na prowincji. Do eliminowania
wroga wykorzystujemy 17 rodzajów broni.
Dysponujemy m.in. pistoletami,
strzelbami, pistoletami maszynowymi, karabinami szturmowymi,
karabinem snajperskim oraz bronią
ciężką , np. wyrzutnią rakiet.
Tryb wieloosobowy rozgrywany
za pośrednictwem szerokopasmowego dostępu do internetu oferuje osiem
różnych wariantów zabawy dla maksymalnie
ośmiu graczy. W trzech przypadkach mamy do czynienia ze zmaganiami
w ramach modelu \”każdy z każdym\”, natomiast w pięciu pozostałych w grę wchodzą zróżnicowane
typy starć drużynowych.
\”The Club\” s tanowi próbę wprowadzenia nowych
elementów do strzelanin. Są one wyraźnie
inspirowane charakterystycznymi dla gier samochodowych zmaganiami z czasem i koniecznością
pokonywania określonych tras. Skłonność do tego
typu rozwiązań nie jest zaskakująca w obliczu faktu, iż studio odpowiedzialne za stworzenie prezentowanej pozycji ma na swoim koncie serię popularnych
gier samochodowych o nazwie ProjectG otham Racing.
W efekcie powstała produkcja, która
zainteresuje głównie osoby czerpiące przyjemność
z bicia rekordów w wyniku wielokrotnego
powtarzania tych samych wyzwań i dogłębnego
opanowywania topologii terenu i rozkładu przeciwników.
Dla pozostałych graczy ten model rozgrywki po kilku godzinach zmagań może okazać
się zbyt nużący.
Dystrybutor:CD Projekt
Cena: 99 zł