Nowy brand Wirtualnej Polski – tanio.pl – dokładnie definiuje kluczowe założenie, jakim kierowali się twórcy porównywarki portalu: wprowadzenie na rynek produktu, który pozwala znaleźć, wybrać i kupić towar tanio, a nawet taniej, niż gdziekolwiek indziej.
Mamy świadomość, że na rynku działa wiele podobnych podmiotów, tworząc nasz, staraliśmy się więc oddać użytkownikom produkt o nowej jakości. Wykorzystaliśmy nie tylko wieloletnie doświadczenie WP w handlu elektronicznym, ale także potencjał portalu; tanio.pl jest bowiem ściśle związane z naszymi serwisami tematycznymi. – podkreśla Sebastian Leśniak, Kierownik Działu E-commerce Wirtualnej Polski – Podsunęliśmy klientom oferty rzeczywiście tanie, co pozwoli im zaoszczędzić zarówno pieniądze, jak i czas. Istotna jest także codzienna aktualizacja produktów, dzięki czemu internauta nie dozna zawodu, że zapasy określonego towaru skończyły się i wyszukany artykuł jest już niedostępny.
Warto podkreślić, że wszystkie sklepy znajdujące się w bazie tanio.pl zostały bardzo dokładnie zweryfikowane pod względem bezpieczeństwa i zaufania klientów. Dla nas najważniejsza jest satysfakcja użytkowników, to jest i będzie nasz priorytet. – mówi Sebastian Leśniak.
Źródło: tanio.pl