Połącz się z nami

Newsy

Spowolnienie gospodarcze a dynamika zakupów online

Opublikowane

dnia

Według badań przeprowadzonych przez firmę Harris Interactive na zlecenie firmy McAfee spowolnienie gospodarcze nie wpłynęło na dynamikę zakupów online w takim stopniu jak obawy dotyczące bezpieczeństwa transakcji. Aż 72 procent ankietowanych konsumentów stwierdziło, że stan gospodarki nie wpłynął na sposób przeprowadzania przez nich zakupów online.

Najpoważniejszą przyczyną rezygnacji z transakcji online są obawy dotyczące bezpieczeństwa transakcji i danych osobowych – prawie połowa badanych porzuciła koszyk lub anulowała transakcję z tego powodu. Nawet szukając dobrej okazji, 63 procent konsumentów nie dokonałoby zakupu w e-sklepie, który nie ma opublikowanej polityki ochrony prywatności lub nie wyświetla uznanego znaku bezpieczeństwa.

„Internetowi sprzedawcy muszą zrozumieć, że wielu konsumentów mających szczere zamiary dokonania zakupu anuluje transakcje tylko dlatego, że nie czują się bezpieczne. Wyniki naszych badań sugerują, że ani sytuacja gospodarcza, ani cena produktu nie wpływają na ostateczną decyzję o zatwierdzeniu transakcji w takim stopniu, jak właśnie obawy dotyczące bezpieczeństwa. Dlatego zarówno małe, jak i duże serwisy muszą udowodnić swoim klientom, że ich dane osobowe będą bezpieczne” – powiedział Tim Dowling, wiceprezes firmy McAfee ds. bezpieczeństwa sieci WWW.

Na Zachodzie rośnie liczba konsumentów, którzy wymagają od sklepów online posiadania znaku bezpieczeństwa i nie korzystają z serwisów, które nie mogą się nim wylegitymować. Badanie Harris Interactive pokazało, że co piąty konsument rezygnuje z dokonania zakupu w sklepach, które nie mają takiego certyfikatu, natomiast aż ok. 60% konsumentów czuje się bezpieczniej, korzystając ze stron certyfikowanych. Badanie wykazało również, że korzystanie z certyfikatów może być istotnym narzędziem marketingowym dla mniejszych sklepów. Ponad 90% konsumentów obawiało się o bezpieczeństwo podczas zakupów w nowym lub nieznanym sobie e-sklepie, a 47% szukało w takiej sytuacji certyfikatu, aby upewnić się o bezpieczeństwie strony. Co więcej – aż jedna trzecia konsumentów wolałaby kupować w mniejszym sklepie korzystającym ze znaku bezpieczeństwa niż w dużym i znanym.

Inny raport, firmy Yankee Group, pokazał z kolei, że certyfikaty, które obejmują codzienną analizę podatności (tak, jak McAfee SECURE) dają klientom wyższy poziom zaufania niż certyfikaty oparte na ocenie reputacji i prywatności. Dzięki temu e-sklepy oznaczone znakiem McAfee SECURE – których na całym świecie jest już ponad 14 tys. – zanotowały wzrost odsetka skutecznie zakończonych transakcji średnio o 12%.

Źródło: McAfee

Kontynuuj czytanie
Kliknij, by skomentować

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Technologie

Under Armour prezentuje kolekcję ubrań dla kosmicznych turystów

Przeznaczona dla osób korzystających z usług Virgin Galactic.

Opublikowane

dnia

Pozaziemskie wyprawy wakacyjne to póki co marzenie, ale już wkrótce ma ono być bliższe realizacji. Prace nad projektami SpaceX, Blue Origin i Virgin Galactic postępują na tyle szybko, że niektórzy producenci postanowili już wejść na rynek kosmicznych gadżetów, na przykład odzieżowa marka Under Armour.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Samsung Galaxy S10 z błędem czytnika linii papilarnych

Aktualizacja eliminująca błąd jest już w przygotowaniu.

Opublikowane

dnia

Zabezpieczenia biometryczne to jedne z najbardziej niezawodnych sposobów na ograniczenie osobom trzecim dostępu do naszych urządzeń. Czasami jednak i w nich pojawiają się różne błędy obniżające skuteczność ochrony. Jeden z nich wykryto właśnie we flagowym smartfonie Galaxy S10.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Analogue prezentuje nową, kieszonkową konsolę retro Pocket

Odpalimy na niej gry z GameBoya, GBC, GBA i nie tylko.

Opublikowane

dnia

Konsole retro przeżywają prawdziwy renesans. Oprócz ich oficjalnych reedycji zaprojektowanych przez ich oficjalnych producentów, na rynek trafiają także konstrukcje zewnętrznych deweloperów. Jednym z ich jest Analogue, które tym razem zdecydowało się na przywrócenie do życia Game Boya.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

XC40 Recharge – pierwszy „elektryk” od Volvo

Pierwszy etap na drodze do całkowitej neutralności klimatycznej producenta.

Opublikowane

dnia

Elektryczne samochody znajdują się w ofercie większości popularnych marek. Do niedawna wyjątkiem wśród nich było Volvo, które dopiero dziś zaprezentowało swojego pierwszego elektrycznego crossovera XC40 Recharge. W najbliższych latach producent planuje wprowadzenie kolejnych modeli.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Made by Google 2019 – pozostałe nowości

Coś w podróż i coś dla domu.

Opublikowane

dnia

Gwiazdą konferencji były oczywiście tegoroczne flagowce, ale nie należy zapominać także o innych nowościach. Tym razem poznaliśmy leciutkiego laptopa Pixelbook Go, prawdziwie bezprzewodowe Pixel Buds i kilka urządzeń domowych z serii Nest. Poznaliśmy także datę premiery Google Stadia.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie
Reklama

Popularne