Polskie serwisy internetowe coraz częściej oferują swoim użytkownikom możliwość czytania wiadomości w formacie RSS. Technologia ta pozwala oszczędzić czas. Nie trzeba każdorazowo otwierać stron internetowych i klikać w szereg linków.
Poszukiwanie konkretnych informacji w Internecie przypomina czasami drogę przez mękę. Dziesiątki informacji zalewają nas zewsząd. Pozostaje pytanie, jak znaleźć te najistotniejsze. Odpowiedzią są kanały i czytniki RSS.
Z czerwcowych badań Direct Marketing Association przeprowadzonych wśród amerykańskich przedsiębiorstw wynika, że RSS-ów używa 17,9% małych przedsiębiorstw i około 11,4% dużych. Dają one ogromne możliwości działania. Osoby subskrybujące informacje za pomocą RSS-ów są najlepszym z możliwych targetów do wszelkich działań marketingowych. Dzięki korzystaniu z RSS-ów firma wie, co interesuje subskrybentów oraz jak często przeglądane są zamieszczone informacje.
Źródło: Cafe News