Nie wiem, czy piszę pod właściwy adres, ale mam nadzieję, że tak. Jestem jednym z wielu zdenerwowanych i rozżalonych użytkowników serwisu Allegro.pl, który wydaje się od jakiegoś czasu traktować swoich klientów całkowicie nierzetelnie. Mimo wielu postów zamieszczonych w Cafe Allegro (jest to forum tego serwisu), w dziale problemów technicznych, obsługa techniczna tego serwisu wydaje się nie zauważać problemów i ignoruje ciągłe zgłoszenia.
Problem dotyczy wgrywania zdjęć i umieszczania ich na stronie aukcji. Od co najmniej dwóch tygodni u bardzo wielu użytkowników jest to niemożliwe, gdyż serwer Allegro zdaje się nie odpowiadać. Problem nie został do tej pory rozwiązany. Sądzę, że rozsądnie byłoby, gdyby tą sprawą zajęła się fachowa prasa i zmusiła Allegro.pl do szybszej interwencji i lepszego dbania o swoich użytkowników, a nie bezsensownego bagatelizowania problemu. Dlatego proszę Szanowną Redakcję o interwencję w tej sprawie.
Piotr
Muszę przyznać, że jest Pan pierwszą osobą, która pisze do nas w tej sprawie. Trudno jest nam stwierdzić, czy problem ten leży tylko po Pana stronie. Myślę, że najlepszym sposobem była próba opisania Pana problemu bezpośrednio na forum Allegro.pl. Z pewnością znajdzie się tam wiele kompetentnych osób, które będą mogły udzielić Panu odpowiedzi.
Jeżeli podobna sprawa dotyczy większej liczby użytkowników, to z pewnością nie przejdzie to bez echa, także i w naszym czasopiśmie. My potrzebujemy większej liczby dowodów. Musi Pan przyznać, że tego typu problem może także leżeć po stronie klienta Allegro.pl.
Teoretycznie nie jest to niemożliwe, więc radziłbym sprawdzić to także po swojej stronie. Najłatwiej będzie udać się do sąsiada i spróbować dodać aukcję z innego komputera (na swoim loginie Allegro).
Dodam tylko, że serwisy tego formatu co Allegro.pl dbają o klienta (przynajmniej jeżeli chodzi o kwestie techniczne) – każdy problem jest dla nich naprawdę istotny. Ale awarie zdarzają się przecież nawet największym gigantom z branży IT. (TG)