W tydzień od oficjalnego uruchomienia programu partnerskiego PromoRing z usługi korzystają już 533 sklepy.
Dzięki PromoRing sklepy internetowe zyskują nowe źródło ruchu. Aplikacja instaluje pasek promocyjny (toolbar) nad każdym serwisem biorącym udział w programie. W pasku tym znajdują się linki reklamowe do sklepów niekonkurencyjnych o podobnym ruchu. Pozwala to odzyskać ruch użytkowników, którzy nie są zainteresowani ofertą sklepu. Przechodzą oni do innych sklepów z PromoRing. Na tej samej zasadzie każdy uczestnik programu otrzymuje bezpłatny ruch z innych sklepów.
PromoRing, po okresie pilotażowym w kilkunastu dużych sklepach, w ubiegłym tygodniu został oficjalnie otwarty dla wszystkich zainteresowanych. Wzbudził duże zainteresowanie wśród menadżerów sklepów internetowych. Obecnie z narzędzia korzystają już 533 sklepy. PromoRing generuje tym samym codziennie około 500 000 odsłon swojego paska reklamowego. Daje to dziennie około 4 milionów wyświetleń wzajemnie uzupełniających się linków reklamowych.
Przyłączenie się do systemu jest bezpłatne. Należy zarejestrować konto i wkleić w kod serwisu jedną linię kodu.
Rejestracji dokonać można na www.promoring.pl.