31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.
Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu, w tym
wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych. Chcemy, aby Gruper.pl był
liderem na rynku sprzedaży usług przez Internet – mówi Marek Borzestowski, założyciel Gruper.pl -Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel.
Dla Polskapresse współpraca z Gruper.pl oznacza wejście w nowy obszar rynkowy – zakupów
grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce Grupy. Właściciele Gruper.pl
przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse
– Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej. Gruper.pl i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.