GOODDRIVE Fresh od prawie trzech lat kusi swoimi soczystymi zapachami. Niesłabnące zainteresowanie oryginalnym polskim produktem zachęciło producenta do wprowadzenia nowego zapachu. Świeży miętowy Fresh Mint to pomysł na koniec wakacji i początek roku szkolnego.
Wilk Elektronik SA, producent marki GOODDRIVE poszerza swoją ofertę pendrive o stary-nowy produkt Fresh. Do znanych pamięci o zapachu truskawki, limonki i pomarańczy dołączył miętowy GOODDRIVE Fresh Mint. Zielona obudowa, niespełna pięć centymetrów długości, nawet 16GB pojemności oraz przede wszystkim świeży zapach mięty – to znaki rozpoznawcze polskiego pendrive.
Pachnąca obudowa skrywa w sobie wyselekcjonowane komponenty flash, które pozwalają na transfer nawet do 14MB/s. – Ten produkt ma nie tylko ładnie pachnieć – mówi Łukasz Gruszka z Wilk Elektronik SA – ale ma też być wygodnym nośnikiem danych; czy to dla filmów, muzyki, czy wypracowań szkolnych.
Dla wszystkich, którzy mają pomysł na nowy, oryginalny zapach GOODRIVE Fresh, Wilk Elektronik SA uruchomił specjalny adres e-mailowy: FRESH@wilk.com.pl. Do końca wakacji pracownicy czekają na propozycje użytkowników GOODDRIVE. Najciekawsze z nich zostaną opublikowane i być może wprowadzone do produkcji w fabryce w Łaziskach Górnych.