Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Newsy

Pierwszy netbook Nokii już w sprzedaży

Światowy producent telefonów komórkowych, firma Nokia, postanowiła rozszerzyć swoją działalność i wprowadzić na polski rynek długo oczekiwanego netbooka: Nokia Booklet 3G.

Booklet 3G dostępny w sieci salonów Vobis jest rynkowym debiutem Nokii, która do tej pory kojarzona była głównie z telefonami komórkowymi. Fińska marka postanowiła zaprojektować autorski, ultramobilny komputer przenośny, który stanowi silną konkurencję dla produktów firm specjalizujących się w tym segmencie rynku IT.

Nokia wyposażyła swój pierwszy komputer w procesor Intel Atom Z530 pracujący z częstotliwością 1,6 GHz, zintegrowaną kartę graficzną, dysk twardy 120 GB oraz pamięć operacyjną 1GB. Producent postanowił zaopatrzyć Booklet 3G w system operacyjny Microsoft Windows 7 starter oraz oprogramowanie pozwalające na łączenie się smartphone’a z notebookiem, dzięki czemu między innymi można odbierać i wysyłać smsy z monitora komputera. Elegancka i wytrzymała aluminiowa obudowa została dodatkowo wzbogacona w wysokiej klasy błyszczące wykończenia. Całość ma nieco ponad 2 cm grubości i waży zaledwie 1,25 kg.

Monitor o przekątnej 10,1 cala został przystosowany do odtwarzania obrazu w najwyższej jakości HD. Ciekawym rozwiązaniem jest wbudowanie odbiornika GPS, umożliwiającego nam dokładne określenie lokalizacji, w której się znajdujemy oraz szybkie i łatwe wyszukiwanie nowych miejsc na mapie. Łączność bezprzewodowa z Internetem została zapewniona za pośrednictwem łącza 3G oraz Wi-Fi. Po naładowaniu baterii minilaptop Nokii może pracować do 12 godzin.

Komputer dostępny jest w sieci salonów Vobis w trzech kolorach: Black, Ice, Azure, w cenie 2999 złotych

Może cię też zainteresować

Publikacje

Zakup funkcjonalnego tabletu nie zawsze oznacza poważny wydatek – oto na co powinieneś zwrócić uwagę, by znaleźć najlepszy model dla siebie.

Newsy

Mobilne gadżety na każdą kieszeń.

Newsy

Urządzenie otrzymało naprawdę wielką baterię.

Newsy

Trzy linie dla trzech różnych grup docelowych.