Według marcowych wyników Megapanel/Gemius Okazje.info weszły do pierwszej trójki najpopularniejszych porównywarek cen. Istniejąca od półtora roku porównywarka tym samym weszła do gry o najwyższą stawkę, którą do tej pory toczyły ze sobą Ceneo i Nokaut.
Trzecie miejsce Okazje.info udowadnia, że nawet na pozornie nasyconym rynku ciągle jest miejsce dla najlepszych. W ciągu roku Okazje.info zwiększyły liczbę użytkowników o 462% i poszerzyły swoją ofertę o ponad 800 tysięcy produktów. W tej chwili z serwisu korzystają już dwa miliony użytkowników. Ogromna dynamika wzrostu oglądalności jest związana z wyróżnikami serwisu – oprócz porównania cen w sklepach internetowych Okazje.info prezentują także oferty tradycyjnych marketów, ich gazetki promocyjne, oraz propozycje okolicznościowych prezentów.
„Dostarczamy naszym użytkownikom kompleksowych informacji dotyczących rynku on-line oraz rynku sieci detalicznych. Prezentujemy oferty 1700 sklepów, wprowadzamy też coraz więcej funkcjonalności, które ułatwiają korzystanie z serwisu – system poradników, rankingów oraz opinii. Wychodzimy naprzeciw potrzebom użytkowników” – mówi Piotr Broniarczyk, prezes Okazje.info.
Okazje.info zaczynały swoją działalność w październiku 2007 roku na rynku zdominowanym przez najstarsze porównywarki – Skąpca, Ceneo i Nokaut. Od tamtej pory serwis aktywnie uczestniczy w rynku polskiego e-commerce. W lutym 2009 roku został wybrany najlepszą porównywarką cen przez użytkowników serwisu IDG. W maju przypadek Okazje.info zaprezentowano na konferencji Internet Standard i2k9 „Złoto tylko dla zuchwałych”.