Czyżby koniec przepychanek pomiędzy portalami o to, który z nich oferuje bardziej pojemne konta pocztowe? Gazeta.pl stawia na jakość, przechodząc od 16 lutego na technologię Google – tę samą, na której bazuje Gmail.
Niegdyś dobre konto pocztowe poznawało się po tym, że oferuje 100 megabajtów objętości. Potem nadeszły czasy skrzynek 500 megabajtowych, 600, 700… Aż w 2004 r. przyszedł Gmail i pozamiatał. Poza nieograniczoną (wirtualnie, w praktyce początkowo do 1 GB) objętością, konta pocztowe od Google oferowały także rozbudowany interfejs i funkcje, które zostawiały konkurencję daleko w tyle.
Nic dziwnego, że z tych doświadczeń postanowił skorzystać portal Gazeta.pl. Poczta Gazety pozostanie oddzielną usługą, niezintegrowaną w żaden sposób z Gmailem, ale będzie korzystać z podobnej technologii. Powinno to ucieszyć użytkowników tej usługi, którzy otrzymają dostęp do znacznie nowocześniejszego klienta pocztowego.
Jak widać, Gazeta.pl nie boi się współpracy z największymi światowymi firmami internetowymi. Kooperacja z Google to już bowiem drugie, po niedawnym wprowadzeniu polskiej wersji serwisu społecznościowego Bebo.com, takie wydarzenie w ostatnich tygodniach.
Źródło: http://poczta.gazeta.pl