Zgodnie z najnowszymi danymi dostarczonymi przez organizację GfK Retail and Technology ponad jedna trzecia europejskich klientów kupuje rozwiązania antywirusowe firmy Kaspersky Lab. Dane bazują na badaniu GfK Retail Panel przeprowadzonym dla segmentu \”Anti Virus\” w okresie sierpień – październik 2008 r.
\”Jesteśmy dumni z tego, że Europejczycy ufają naszej technologii i naszym rozwiązaniom\”, mówi Ralf Tegethoff, Regional Director Consumer Business, Kaspersky Lab Europe. \”Chronimy miliony klientów przed atakami przeprowadzanymi każdego dnia przed cyberprzestępców. Ataki te nie są już niewinną grą, w którą dawniej bawili się młodociani hakerzy. Teraz mamy do czynienia z wysoce rozwiniętymi i zorganizowanymi grupami cyberprzestępców, którzy dysponują coraz bardziej zaawansowanymi metodami i mają tylko jeden cel: zarobić pieniądze.\”
Wyniki badania przeprowadzonego przez GfK Retail and Technology, czołową na świecie organizację zajmującą się badaniem rynku i śledzeniem punktów sprzedaży (ang. Point-of-Sale – POS) w odniesieniu do rynku technicznych produktów konsumpcyjnych i mediów rozrywkowych, ujawniają, że Kaspersky Lab należy do grupy czołowych marek na poziomie europejskim. Takie zaangażowanie klientów świadczy nie tylko o jakości produktu, lecz także o zwiększającej się świadomości Internautów w zakresie cyberprzestepczości.