ADmanago, aplikacja do zarządzania kampaniami Google Adwords, została wzbogacona o dedykowane funkcjonalności dla posiadaczy kont w Google Adwords. Dzięki zastosowaniu unikalnego modułu optymalizacji kosztów, użytkownicy, którzy podepną swoje konto Adwords do ADmanago mogą liczyć na ograniczenie kosztów kampanii o 30 -40%.
Najtańszy pakiet dla posiadaczy kont Adwords obejmuje optymalizację 10 słów kluczowych i kosztuje 29 zł miesięcznie. Przy takim pakiecie potencjalne oszczędności zaczynają się już od obrotu na reklamę na poziomie 100 zł. Użytkownik który wydaje na reklamę w Google Adwords 500 zł., dzięki ADmanago może zaoszczędzić nawet 170 zł uzyskując tę samą liczbę kliknięć.
ADmanago najbardziej jednak sprawdza się w bardziej rozbudowanych kampaniach. – System optymalizuje co godzinę dziesiątki słów kluczowych które firma posiada na swoim koncie. Automat optymalizacyjny wykonuje więc pracę, której nie jest w stanie ręcznie wykonać żaden specjalista SEM – mówi Agnieszka Tarkowska, Product Manager systemu ADmanago.
ADmanago działa w następujący sposób: Po rejestracji w systemie i aktywacji konta, ADmanago zasysa całą zawartość konta Google Adwords użytkownika. Następnie właściciel konta Adwords wybiera kampanie i frazy które mają być optymalizowane definiując miejsca docelowe i maksymalne stawki za kliknięcie.
Optymalizacja kosztów kampanii w ADmanago polega na bardzo precyzyjnym i bardzo częstym dostosowywaniu kosztów stawek za kliknięcie w zależności od tego jak zmieniają stawki firmy konkurencyjne oraz tego jak odchodzą i pojawiają się nowi reklamodawcy. Dzięki bardzo dynamicznemu sprawdzaniu i weryfikacji stawek użytkownik płaci znacznie mniej za kliknięcie.
Więcej informacji www.admanago.pl