Ciekawe akcje, konkursy, reklamy to właśnie znajdziecie w dziale Marketing. Dziś prezentujemy reklamę Old Spice, która wylądowała także na 5 miejscu w rankingu najczęściej oglądanych filmów na youtube w 2010 roku.
Agencja Wieden+Kennedy Portland odpowiedzialna za słynny spot pt. The Man Your Man Could Smell Like dla Old Spice zgarnęła na festiwalu reklamy w Cannes Grand Prix w kategorii film.
Po sukcesie filmiku agencja poszła dalej i wykorzystała potencjał produkcji. Jak? W ciągu 3 dni nakręciła 184 spersonalizowane filmiki, będące odpowiedzią na zamieszczane komentarze. Isaiah Mustafa, który pieszczotliwie nazwany został Old Spice Man’em, kierował swoje przepełnione nietuzinkowym humorem riposty do konkretnych bloggerów, członków dużych społeczności internetowych, dużych marek (Starbucks, Gilette), celebrytów i zwykłych użytkowników.
A jak wyglądają statystyki? Old Spice Man zaskarbił sobie 4 tysiące followersów na Twitterze i 61 milionów wyświetleń filmów na youtube, a sprzedaż Old Spice w ciągu miesiąca wzrosła o 107%.
Poniżej filmik:
A tak prezentuje się parodia przygotowana przez dziennik The Sun na 40 rocznicę powstania tzw. Page 3. Page 3 to jedna ze stron popularnego tabloidu, która na łamach gazety istnieje od 1970 roku i od lat ukazują się na niej zdjęcia półnagich modelek.
Jak wam się podoba? Oryginalny pomysł lepszy czy kopia?