Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności.
Akceptuję
Magazyn T3Magazyn T3Magazyn T3
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Czytasz: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy
Podziel się
Powiadomienie Pokaż więcej
Aa
Magazyn T3Magazyn T3
Aa
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Szukaj
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Zaobserwuj
  • Advertise
© 2007-2023
Magazyn T3 > Wszystkie > Internet Maker > Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy
Internet Maker

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy

Tomasz Galanciak
Tomasz Galanciak Opublikowany 02/05/2007
Podziel się
3 minut(y) czytania

Próba uruchomienia sklepu internetowego stawia potencjalnego sieciowego przedsiębiorcę w obliczu wielu problemów związanych z infrastrukturą informatyczną, logistyką i marketingiem.

Autorzy:
Wojciech Kyciak, Karol Przeliorz

Format:
B5, stron: 280

Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
07/2006

Cena książki:
39.00 zł

Ocena: 5/6

- Reklama -

Błędy popełnione na początkowym etapie mogą znacząco ograniczyć szansę na odniesienie sukcesu lub wręcz doprowadzić do szybkiego zamknięcia sklepu. Jakie działania trzeba zatem podjąć, aby stworzyć popularny i przynoszący zyski sklep internetowy? Na to pytanie starają się odpowiedzieć autorzy prezentowanej publikacji.

Pozycja ta jest dziełem polskich autorów, co oznacza, że jest osadzona w lokalnych realiach i uwzględnia problemy charakterystyczne dla polskiego rynku.

- Reklama -

Materiał zgromadzony w książce został podzielony na cztery części. Pierwsza jest poświęcona promocji sklepu i komunikacji z klientem. Autorzy uznali zapewne, że marketing jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu przedsięwzięcia i postanowili rozpocząć swe rozważania od omówienia strategii cenowych, budowania zaufania klienta oraz pozycjonowania sklepu w wyszukiwarkach.

Zwracają także uwagę na możliwości jakie stwarza prowadzenie programu partnerskiego i branie udziału w aukcjach internetowych. Podkreślają znaczenie współpracy z prasą oraz zachęcają do wykorzystywania innych form promocji takich jak blogi i kanały RSS.

Omawiają ponadto rodzaje płatności, różne formy obsługi klienta oraz korzyści wynikające z programów lojalnościowych. Druga część książki dostarcza informacji o użyteczności sklepu internetowego. Poznamy dzięki niej najważniejsze elementy sklepu, dowiemy się jak rozmieścić je na głównej stronie oraz uzyskamy porady poświęcone poszczególnym elementom, takim jak strony produktów, koszyk, mechanizmy logowania, dział pomocy i centrum informacyjne.

W części trzeciej autorzy pomagają dokonać wyboru odpowiedniego oprogramowania sklepowego. Przedstawiają cechy dobrej aplikacji oraz dokonują przeglądu darmowych rozwiązań i narzędzi komercyjnych. Odnoszą się też do korzyści płynących z zastosowania sklepu stworzonego na zamówienie. Ostatnia część przybliża zagadnienia związane z logistyką. Zawarto w niej m.in. wskazówki ułatwiające pakowanie i wysyłkę towaru, a także omówienie najczęściej występujących problemów logistycznych pojawiających się w relacjach sklep-hurtownia i sklep-klient.

Na szczególną uwagę zasługuje dodatek, w którym zaprezentowane zostały prawne aspekty handlu internetowego. Z myślą o czytelnikach uruchomione zostało forum dyskusyjne dostępne pod adresem http://ecommerce.helion.pl.

Pierwsza na polskim rynku pozycja poświęcona w całości sklepom internetowym ułatwi początkującym przedsiębiorcom wkroczenie w świat internetowego handlu. Dostarczy im informacji o niezbędnych elementach składowych sklepu, wskaże techniki wykorzystywane w procesie promocji oraz rozwieje szereg wątpliwości związanych z problemami natury logistycznej i prawnej. Pewien niedosyt budzi natomiast zbyt pobieżny przegląd oprogramowania do budowy sklepów.

Może cię także zainteresować

Oficjalny start Amazon Polska

Amazon coraz bliżej wejścia na polski rynek

Wyciek danych klientów Morele.net

Pozycjonowanie strony internetowej a reklamy w Internecie – czym się różnią?

Jak szybko i łatwo stworzyć stronę mobilną

TAGI: e-Biznes, Sklep internetowy
Tomasz Galanciak 02/05/2007 02/05/2007
Podziel się tym artykułem
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Skopiuj link Drukuj
Podziel się
Poprzedni artykuł MySQL. Rozmówki
Następny artykuł Struktury danych i techniki obiektowe na przykładzie Javy 5.0

Ostatnie newsy

Nextbase z ofertą dla rodziców i nie tylko
Moto Newsy 21/09/2023
TEKKEN 8 – weź udział w zamkniętej becie
Gaming Newsy 20/09/2023
Hyundai ogłasza polskie ceny nowego modelu KONA Electric
Moto Newsy 20/09/2023
Vistula – nowa kolekcja jesień-zima 2023
Newsy 19/09/2023

Reklama

//

Stylowy, rzetelny, inteligentny – Magazyn T3. Jesteśmy wiodącym magazynem lifestyle’owym, dostępnym co miesiąc w druku i cały czas dla Was online, skupionym na nowych technologiach.

NASZE SERWISY

DOM, OGRÓD I WNĘTRZA BudujemyDom.pl | WybieramyDom.pl | CoZaIle.pl | Informator Budownictwa | ZielonyOgródek.pl | CzasNaWnetrze.pl | Ekobudowanie.pl

 

MUZYKA I DŹWIĘK Audio.com.pl | MagazynGitarzysta.pl | MagazynPerkusista.pl | EstradaiStudio.pl | LiveSound.pl

 

ELEKTRONIKA I AUTOMATYKA ElektronikaB2B.pl | AutomatykaB2B.pl | Elektronika Praktyczna | Elportal.pl | Świat Radio
FOTOGRAFIA, EDUKACJA I HI-TECH DigitalCameraPolska.pl | Fotopolis.pl | MagazynT3.pl | MlodyTechnik.pl
ZDROWIE I RODZINA KtoCieWyleczy.pl

Magazyn T3Magazyn T3
Zaobserwuj
© 2007-2023
Witaj z powrotem!

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?