Allegro to obecnie największa platforma e-commerce w Polsce. Jej dominacja nie jest jednak zagrożeniem dla małych sklepów. Wręcz przeciwnie – niewielkie serwisy mogą wykorzystywać Allegro do promocji i zwiększać w ten sposób swoje obroty.
Największą zaletą Allegro jest jego zdecentralizowany charakter. Każdy może w ciągu kilku minut założyć konto – po zweryfikowaniu tożsamości da się w krótkim czasie rozpocząć sprzedaż. Właściciel sklepu internetowego może wystawiać swoje produkty w formie aukcji (z opcją Kup Teraz! lub bez niej). Jest to niestety dość czasochłonne. Każdy towar trzeba dodać do Allegro osobno. Można korzystać ze wzorów opisów, ale ich wklejanie także jest dość mozolne.
Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli sklepów internetowych firma INFO-CAL, właściciel marki CAL.pl, wprowadziła opcję automatycznej integracji swojej aplikacji sklepowej z Allegro. Dzięki temu administrator konta może zarządzać aukcjami bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego. Oszczędza czas i lepiej optymalizuje swoje działania w największym serwisie e-commerce nad Wisłą. Wśród najważniejszych opcji nowego modułu można wymienić:
– możliwość tworzenia aukcji na podstawie istniejących opisów produktów w sklepie (automatyczne uzupełnianie formularzy);
– możliwość importu kategorii ze sklepu Allegro (czyli kategorii, które klient może tworzyć sam, jeśli wykupił opcję Sklep Allegro);
– możliwość podejrzenia kosztów związanych z aukcją przed jej utworzeniem;
– opcja podglądu wystawionych aukcji (aktywne, sprzedane, niesprzedane, oczekujące);
– opcja podglądu osób, które licytują w aukcji;
– możliwość podglądu danych kontaktowych osób, które wygrały aukcje.
Więcej informacji na temat integracji z Allegro w CAL.pl tutaj. Przez cały czas wszyscy niezdecydowani Klienci mogą testować pełną wersję aplikacji sklepowej CAL.pl za darmo przez 7 dni.
W ramach świątecznej promocji firma INFO-CAL zniosła także limity liczby produktów we wszystkich wersjach aplikacji sklepowej. Dzięki temu nawet ci Klienci, którzy zdecydują się na najprostszy abonament (49 zł netto miesięcznie, 449 zł rocznie), mogą dodać do swoich sklepów nieograniczoną liczbę towarów.