Joe Vitale to jeden z popularnych współtwórców współczesnego marketingu. Znany na całym świecie jako Mr. Fire jest cenionym specjalistą w zakresie odkrywania nowych możliwości marketingowych i stosowania marketingu bezpośredniego bez dużych nakładów finansowych. W prezentowanej publikacji koncentruje swą uwagę na olbrzymim potencjale tkwiącym w marketingu internetowym.
Autor: Joe Vitale Format: B5 Ocena: 5/6 |
Autor stara się zarazić czytelników optymizmem i entuzjastycznym podejściem do podejmowanych działań. Każda wskazówka jest ilustrowana przykładem z jego życia lub opowieścią znajomych. Duży nacisk kładzie na praktyczną weryfikację głoszonych haseł. Zwraca też uwagę na drogę, jaką przeszedł od bezdomnego snującego się po ulicach Dallas do dobrze usytuowanego specjalisty i prezesa firmy marketingowej.
Jednym z kluczy do odniesienia sukcesu jest zdaniem autora umiejętność wyróżnienia się z tłumu konkurencji. Sugeruje, że efekt ten można osiągnąć m.in. za pomocą metod graniczących ze skandalem lub dziwactwem. Cenna jest też zdolność nietuzinkowego nawiązywania do aktualnych wydarzeń i trendów. Podkreśla również konieczność zrozumienia sposobu funkcjonowania mediów w celu zwiększenia skuteczności w zakresie docierania do nich z własnymi informacjami. W krótkich i przystępnych w odbiorze rozdziałach wyjaśnia ponadto jakie działania pozwalają zwiększyć ilość osób odwiedzających serwisy internetowe. Sporo uwagi poświęca też korzystnym efektom, jakie można uzyskać rozsyłając odpowiednio przygotowane e-maile.
\”Hipnotyczny marketing\” to pozycja, która stanowi inspirację do bardziej efektywnego, a zarazem i efektownego wykorzystywania możliwości w zakresie marketingu internetowego. Znajdziemy w niej liczne wskazówki pomocne w procesie tworzenia budzących zainteresowanie serwisów internetowych, a także przyciągania do nich uwagi mediów.
Dowiemy się, jak skłaniać odbiorców do zapoznawania się z e-mailami reklamowymi i w jaki sposób operować słowem, aby nawet z pozoru nudne informacje przekształcać w interesujące materiały. Nawet jeśli zgromadzone w książce wskazówki wydadzą się zbyt kontrowersyjne lub nadmiernie podszyte socjotechniką, to i tak warto się z nimi zapoznać. Choćby po to, aby przekonać się, jak internetowy marketing jest postrzegany przez twórcę bestsellerów docierających na szczyt notowań Amazon.com.