Według niepotwierdzonych informacji, właściciele serwisu społecznościowego Digg.com zdecydowali się wystawić go na sprzedaż. Proponowana cena to 300 milionów dolarów.
Założony w 2004 r. serwis był jedną z pierwszych wielkich marek kojarzonych z Web 2.0. Użytkownicy Digga mogą dodawać aktualności, a także sami decydować o ich pozycji na stronach serwisu, głosując na te najbardziej wartościowe. Wkrótce ten model skopiowały inne serwisy z całego świata, ale to właśnie Digg pozostał niekwestionowanym liderem, przekraczając w 2006 roku próg 1 miliona zarejestrowanych użytkowników.
Chociaż kwocie 300 milionów dolarów daleko chociażby do ceny 1,65 miliarda dolarów, jaką zapłaciło Google za inną ikonę Web 2.0, czyli serwis YouTube, to i tak jest to niemało. Szczególnie, jeżeli przypomnieć, że początkowe inwestycje w Digga wynosiły niecałe 3 miliony dolarów, czyli 100 razy mniej niż obecna wycena.
Więcej: http://venturebeat.com/2007/12/17/source-digg-hires-bank-hoping-to-sell-for-300-million-or-more/