Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Newsy

Corel oferuje nowe narzędzie do współpracy online

Nowa witryna pozwoli projektantom łatwiej i szybciej udostępniać swoje prace online, co niewątpliwie przyspieszy proces projektowania i umożliwi efektywną pracę z klientami i współpracownikami.

Wczoraj uruchomiona została nowa witryna www.coreldrawconceptshare.com,
która powstała przy współpracy firmy Corel Corporation i ConceptShare Inc.,
Nowe narzędzie ma umożliwić wygodniejszą pracę projektantom i usprawnić kontakt z klientami i kolegami.

Witryna CorelDRAWConceptShare.com pozwala na wprowadzenie poprawek, sprawne konsultacje (na które nie trzeba tracić czasu) i ma wpłynąć na przyspieszenie procesu podejmowania decyzji zarówno przez twórców jak i przyszłych kontrahentów.

Gerard Metrailler, dyrektor ds. zarządzania produktami w dziale grafiki w firmie Corel powiedział \”Wiemy, że nasi klienci spędzają dużo czasu na wspólnej pracy nad projektami, i uważamy, że partnerstwo z ConceptShare, jednym z liderów w dziedzinie współpracy online, pomoże użytkownikom efektywniej gromadzić opinie dotyczące ich projektów\”.

Więcej informacji o nowym narzędziu można znaleźć pod adresem www.coreldrawconceptshare.com

Źródło: Informacja prasowa

Może cię też zainteresować

Newsy

Firma FancyFon, umożliwiająca firmom centralne sterowanie, bezpieczne zarządzanie smartfonami i tabletami, wprowadziła do swojej oferty konsolę zdalnego dostępu na tablety iPad.

Newsy

Rozwój mobilności w biznesie stawia przed działami IT firm ogromne wyzwania związane z ochroną infrastruktury mobilnej. Efektywność pracowników jest uzależniona od stałego dostępu do zasobów firmy o każdej porze i w każdym...

Newsy

Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, zintegrował swoje multimedialne rozwiązanie dla centrów kontaktowych z CRM Salesforce. Oprogramowanie jest...

Newsy

Firma BI Insight wdrożyła system eglue InterAct Suite w Link4. Jego implementacja zajęła trzy tygodnie. Rozwiązanie wzmocniło działanie obsługi działu Call Center pioniera i lidera ubezpieczeń...