Banki chcą skusić kibiców sportowych do dokonywania płatności przy pomocy kart kredytowych. W zamian oferują bilety na mecze piłkarskie i różne gadżety.
Banki prześcigają się w wyścigu o klienta, teraz kuszą kartami kredytowymi, za które można otrzymać bilet na Euro 2008. Wejściówkę na mecz można zdobyć korzystając z kart kredytowych MasterCard, która jest oficjalnym sponsorem UEFA CHAMPIONS LEAGUE.
Udział w promocji zależy od karty, którą się posiada i liczby przeprowadzonych transakcji, a zdobycie biletów od szczęścia, bo do rozlosowania jest ich zaledwie kilkanaście. Do zdobycia są również mistrzowskie gadżety: koszulki, czapeczki, konsole do gier, aparaty fotograficzne i piłki nożne.
Szanse na zdobycie biletów na mecz mają posiadacze kart w banku Nordea, Raiffeisen, Bank BPH czy PKO BP.
Co trzeba zrobić?
W Nordea, aby wziąć udział w konkursie trzeba do 27 kwietnia przeprowadzić 3 transakcje bezgotówkowe, jednak chodzi tak na prawdę o jak największą ich ilość. Za każda operację o wartość co najmniej 50 zł otrzyma się jeden punkt. Im więcej punktów tym większa szansa na nagrodę.
Nagrody to cztery dwuosobowe zaproszenia na mecz, zestawy kibica w skład których wchodzi bluza, czapka i piłka.
W Raiffeisen Bank Polska można wygrać podwójny bilet na mecz ćwierćfinału i półfinału, pod warunkiem, że do 30 kwietnia przeprowadzi się jak najwięcej transakcji. Poza tym przygotowane zostały zestawy dla kibiców EURO 2008.
W Banku BPH posiadacze karty MasterCard UEFA EURO 2008 równiez mają szanse na wygraną, podobnie jak w Raiffeisen Bank Polska, muszą czynnie korzystać ze swojej karty.
Płacąc kartą PKO MasterCard można natomiast wylosować jeden z pięciu podwójnych biletów na mecz finałowy UEFA CHAMPIONS LEAGUE , który odbędzie się 21 maja 2008 roku w Moskwie. Żeby zdobyć bilety, trzeba zapłacić za zakupy lub usługi kartą PKO MasterCard do 7 kwietnia 2008 roku i przesłać zgłoszenie z hasłem konkursowym zachęcającym do korzystania z karty. I co istotne do konkursu można zgłosić tylko jedno hasło konkursowe i datę jednej transakcji.
Czy takie promocje skuszą użytkowników do korzystania z transakcji bezgotówkowych przy pomocy kart kredytowych?
Źródło: Comperia.pl