Ponad 1000 firm wzięło udział podczas rocznego okresu testów beta systemu Yuplo (www.yuplo.pl), który łączy funkcjonalności do pozyskiwania klientów w Internecie i funkcjonalności do zarządzania sprzedażą. Obecnie Yuplo umożliwia pozyskanie klienta w Internecie dzięki zaawansowanemu modułowi e-Mail Marketing i systemowi formularzy na stronę www klienta, a następnie błyskawiczną obsługę pozyskanych klientów w ramach modułu do zarządzania sprzedażą.
Klasyczne systemy CRM w słaby sposób odnoszą się do rosnącej roli Internetu w generowaniu sprzedaży i pozyskiwaniu klientów. Naszym celem było udostępnienie zintegrowanego narzędzia, które z jednej strony wesprze pozyskanie klienta a z drugiej umożliwi jego sprawną obsługę – mówi Wojciech Salwiński, założyciel i Prezes Zarządu Yuplo Sp. z o.o. który wcześniej zarządzał sprzedażą systemu najpopularniejszego w Polsce systemu dla Małych i Średnich firm Comarch CDN.
Yuplo.pl pomimo swojego niewielkiego stażu na rynku, jest już obecnie jednym z najbardziej zaawansowanych systemów wspierających działania {link_wew 7391}marketingowe{/link_wew} i sprzedażowe. System wyposażony jest w zaawansowany moduł do e-Mail Marketingu jak również w generator formularzy kontaktowych, które użytkownik może zaimplementować na swoją stronę www oraz w system {link_wew 6037}ankiet Online{/link_wew}. W zakresie zarządzania sprzedażą Yuplo to kompletny system umożliwiający zarządzanie kontaktami, zadaniami sprzedażowymi i monitorowanie sprzedaży. Yuplo to system udostępniony w modelu SaaS (Software as a Service). Aby skorzystać z systemu wystarczy zarejestrować się na stronie www.yuplo.pl. System oferuje bezpłatny miesięczny okres próbny.