Odwaga, uczciwość, honor, szarmanckość – to wartości, które można odnaleźć na… Facebooku. TEQUILAPolska i marka Chivas Regal przygotowały konkurs dla wszystkich Internautów ceniących ponadczasowe, rycerskie wartości. Projekt koordynowany przez dział Interactive TEQUILA jest rozwinięciem wieloletniej współpracy agencji z grupą Wyborowa S.A.
Zabawa prowadzona jest na profilu marki Chivas na portalu Facebook. Codziennie do wygrania są ekskluzywne gadgety z unikalnej kolekcji Chivas Regal.
Za strategię, kreację i koordynację konkursu w całości odpowiada dział Interactive TEQUILA/Polska. Przygotowując projekt, agencja korzystała ze swoich dotychczasowych doświadczeń z prowadzenia akcji na portalu Facebook – Dział Interactive TEQUILA opiekuje się profilami Maxwell House oraz marek Tyskie i Żubr. Profil marki Chivas TEQUILA/Polska prowadzi od początku grudnia 2010. W jego promowaniu wykorzystuje reklamę targetową, dzięki której może precyzyjnie i przy użyciu spersonalizowanego komunikatu dotrzeć do przedstawicieli grupy docelowej.
Zabawa na facebook’owym profilu Chivas ruszyła 20 grudnia 2010 i potrwa do 30 stycznia 2011.