NetSprint wprowadził narzędzie do wyszukiwania i kontekstowej prezentacji treści w serwisach internetowych – NetSprint Information Access Platform. Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla dużych wydawców online (np. portali informacyjnych) dążących do optymalnego wykorzystania posiadanych treści.
NetSprint Information Access Platform to rozwiązanie, które pozwala na wyszukiwanie i kontekstowe prezentowanie treści w serwisach internetowych, a także wyświetlanie w nich reklam kontekstowych. Nowe rozwiązanie łączy w sobie cztery moduły: wyszukiwarkę, moduł Artykułów Powiązanych (ang. Related Articles), moduł Stron Tematycznych (ang. Topic Pages) oraz reklamę kontekstową. NetSprint Information Access Platform obsługuje serwisy internetowe w 3 wersjach językowych: polskiej, angielskiej i norweskiej. Wkrótce platforma będzie przystosowana do obsługi serwisów w 15 językach. Jeszcze w tym roku planowane są wdrożenia poza granicami Polski.
Zaawansowana lingwistycznie wyszukiwarka umożliwia szybkie odnalezienie adekwatnych informacji pochodzących ze wszystkich serwisów wydawcy. Moduł wyszukiwarki pozwala na intuicyjną prezentację wyników wyszukiwania z opcją sortowania po wielu atrybutach. Dużym usprawnieniem dla procesu wyszukiwania jest również możliwość ograniczenia przeszukiwania do określonej kategorii tematycznej.
Więcej informacji na temat nowego produktu dostępnych jest na stronie: http://netsprint.eu/oferta/rozwiazania-wyszukiwawcze-dla-firm/netsprint-information-access-platform