Zakończone przedwczoraj Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2014 charakteryzowały się wielkimi liczbami nie tylko na boisku, ale i poza nim.
Jak donosi Facebook, 2014 World Cup Final zebrał ponad 280 milionów komentarzy, like’ów i postów na najpopularniejszym portalu społecznościowym. Z kolei na Tweeterze, mecz finałowy osiągnął wynik 32,1 miliona tweetów, co daje rekordową sumę 618725 tweetów na minutę. Było to największe wydarzenie sportowe w dziejach obu portali.
Rekordem może się także pochwalić amerykańskie WatchESPN, w którym mecz finałowy oglądało 1,8 miliona użytkowników. Nie ma wątpliwości, że marka FIFA jest rozpoznawalna na całym świecie.
Mówiąc o meczu finałowym nie zapomnijmy o uroczej selfie nowego mistrza świata – Lukasa Podolskiego 🙂
AHA! pic.twitter.com/iK5hbfm7Hr
— Lukas-Podolski.com (@Podolski10) lipiec 13, 2014