Po kilku miesiącach od uruchomienia swego serwisu społecznościowego, Google umożliwia tworzenie stron firmowych. Właściciele firm czy marek mogą już tworzyć dedykowane strony i promować swoją działalność.
Użytkownik, który stworzy stronę staje się jej administratorem ? początkowo nie będzie jednak można jej transferować do innego użytkownika. Google obiecuje jednak, że w najbliższej przyszłości pojawi się możliwość prowadzenia stron przez wielu użytkowników jednocześnie.
Strony firmowe w Google+ umożliwiają dzielenie się zdjęciami, wideo, linkami czy prowadzeniem wideo-rozmów. Nie ma na razie wsparcia dla automatycznego publikowania treści jak to dzieje się w przypadku zewnętrznych aplikacji dla Facebooka czy Twittera ? taka możliwość pojawi się zapewne przy okazji wydania API Google+ w najbliższej przyszłości.
Ciekawą funkcjonalnością jest również Direct Connect. W wyszukiwarce Google należy użyć znaku + i nazwy firmy lub marki ? jeśli posiadają profil firmowy w Google+, wyszukiwarka zabierze nas tam bezpośrednio.