Połącz się z nami

Technologie

Facebook chce ukryć polubienia pod postami

Ma to przyczynić się do większego komfortu użytkowników.

Opublikowane

dnia

Usilna pogoń za „lajkami” i reakcjami na Facebooku to zjawisko, które zostało zauważone przez psychologów, reklamodawców i popkulturę. W pewnym momencie za pozytywne przestał je postrzegać nawet sam Facebook. Portal zastanawia się nad ukryciem publicznych liczników polubień.

Nowa funkcja miałaby działać w bardzo prosty sposób. Jedyną osobą, która zobaczy dokładną ilość polubień pod danym postem będzie jego autor. Reszta użytkowników otrzyma jedynie informację, które znajome osoby „zalajkowały” zawartość, bez dostępu do pełnej listy. Działanie to ma na celu zmniejszenie presji wynikającej z porównywania ilości polubień pod postami, które wrzucili znajomi, a tymi, które sami opublikowaliśmy. Dla wielu osób to żaden problem, ale istnieją użytkownicy, którym obniża to samoocenę i odbiera dobry nastrój.

Ukrywanie „lajków” zostało znalezione w kodzie Facebooka, ale na razie portal nie planuje go uruchamiać. Powodem jest prowadzenie podobnego testu na Instagramie. Użytkownicy z Australii, Brazylii, Irlandii, Japonii, Kanady, Nowej Zelandii i Włoch od miesiąca sprawdzają, jak korzystanie z portalu bez publicznych liczników polubień wpływa na ich samopoczucie i zaangażowanie. Jeśli faza testowa wskaże, że ukrycie „lajków” wyraźnie zwiększa komfort poruszania się po mediach społecznościowych, niewykluczone, że funkcja ta na dobre trafi na Facebooka i Instagrama.

Entuzjastka rozwiązań mobilnych, dobrej herbaty i gier RPG. Z inżynierską precyzją testuje każdy sprzęt niezależnie od miejsca, w którym aktualnie się znajduje.

Kontynuuj czytanie
Reklama
Kliknij, by skomentować

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Technologie

Apple planuje ekspansję na rynku AR

W planach headset, okulary i nowe funkcje na iPadzie.

Opublikowane

dnia

O tym, że Apple z nadzieją patrzy w stronę rozwiązań AR, wiadomo nie od dziś. Póki co firma stara się zachować w sekrecie swoje plany związane z rzeczywistością rozszerzoną, ale najnowsze przecieki zdają się potwierdzać, że już wkrótce mocno zaznaczy ona swoją pozycję na tym rynku.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Oficjalna premiera Disney+

Serwis streamingowy dostępny dla subskrybentów w trzech krajach.

Opublikowane

dnia

To chyba najbardziej oczekiwana premiera wśród serwisów streamingowych – w końcu po raz pierwszy w jednym miejscu dostępne będą wszystkie produkcje z uniwersum Marvela, Gwiezdnych Wojen czy klasyczne, disneyowskie filmy. Czego jeszcze możemy spodziewać się po usłudze Disney+?

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Google otwiera projekt Google Cardboard

Teraz każdy może stworzyć aplikację VR.

Opublikowane

dnia

Ledwie miesiąc temu pożegnaliśmy Google Daydream, najambitniejszy projekt zakładający wprowadzenie wirtualnej rzeczywistości na smartfony. Na otarcie łez Google daje nam otwarty dostęp do kodu źródłowego i narzędzi służących do budowania apek na nieco bardziej, hmm, chałupniczy headset.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Apple iOS 13.2.2 już dostępny

Rozwiązuje błąd związany z zamykaniem apek w tle.

Opublikowane

dnia

iOS i iPadOS to systemy operacyjne nastawione na produktywność, ale i one nie zawsze ustrzegają się błędów, które mogą na nią negatywnie wpłynąć. Przykładem niech będzie wprowadzony w iOS 13 bug, przedwcześnie zamykający apki działające w tle i często powodujący utratę wyników pracy. Nowa aktualizacja ma go wyeliminować.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Razer Basilisk Ultimate i Basilisk X HyperSpeed już dostępne

Myszy o 25% szybsze od innych bezprzewodowych gryzoni.

Opublikowane

dnia

Jeszcze kilka lat temu gracze niezbyt przychylnie patrzyli na bezprzewodowe myszy i klawiatury. Technologia poszła jednak do przodu, a obecnie dostępne peryferia potrafią rywalizować z tymi przewodowymi. Przykładem mogą być nowe myszy z serii Basilisk od Razera.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie
Reklama

Popularne