Do księgarń w całym kraju trafia właśnie dzieło Brenta Schendlera i Ricka Tetzeliego „Droga Steve’a Jobsa”. Ta książka to kolejna po „Stevie Jobsie” Waltera Isaacsona głośna i ważna biografia twórcy firmy Apple. Nowa pozycja różni się jednak od dotychczasowych opracowań o Jobsie – pokazuje go bowiem w innym świetle, zrywając z utrwalonym w mediach wizerunkiem geniusza i drania.
„Droga Steve’a Jobsa” to pasjonująca opowieść o ewolucji Jobsa, który z nieodpowiedzialnego, targanego emocjami przedsiębiorcy, stał się wizjonerem, przywódcą i twórcą najdroższej marki na świecie. Biografia pióra Schendlera i Tetzeliego to również bardzo osobista i emocjonalna książka, odkrywająca nieznane dotąd oblicze Jobsa i prezentująca go w relacjach z innymi – rodziną, najbliższymi współpracownikami i konkurentami z branży.
Schlender i Tetzeli – obaj bliscy znajomi Steve’a, piszący o nim i o Apple od lat dla „The Wall Street Journal” i „Fortune” – na potrzeby książki przeprowadzili wywiady m.in. z Laurene Jobs, Billem Gatesem, Timem Cookiem, Ediem Cue i Jonym Ive’em. Żywy język, sensacyjna narracja, relacje z pierwszej ręki oraz inspirujące historie powstawania i upadku fortun Doliny Krzemowej, a także porywający opis burzliwych dziejów rozwoju branży komputerów osobistych i elektroniki użytkowej to z pewnością mocne strony trafiającej na polski rynek nowej, zupełnie innej biografii Jobsa, która znakomicie uzupełnia dzieło Waltera Isaacsona i w znaczący sposób poszerza perspektywę postrzegania jednej z najbardziej kreatywnych osobowości naszych czasów.
Magazyn T3 objął wydawnictwo swoim patronatem.