Hasło „Znajdź swój ideał” jest motywem przewodnim nowej kampanii reklamowej Sympatia.pl. Kampania startuje 20 lipca i potrwa do połowy sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie oraz w kinie.
Kampania telewizyjna emitowana jest w: TVN, TVN7, TVN24, TVN Style. Wykorzystuje trzy 15-sekundowe spoty reklamowe. Zarys sylwetki kobiety i mężczyzny wypełnia się ich wizerunkami, w miarę jak głos z off-u opisuje wymarzonego partnera. Spoty podkreślają fakt, że na Sympatii można poznać ciekawych ludzi, nawiązać nowe przyjaźnie, a także odnaleźć prawdziwą miłość.
Spoty radiowe emitowane są w: Radiu Zet, RMF FM oraz w Radiu Eska.
Kampanię wspierają ogłoszenia w prasie: Wprost, Polityka, CKM, Playboy, Cosmopolitan, Machina, Film oraz w sieci kin Multikino i Silver Screen. Dodatkowo realizowane są silne działania autopromocyjne na portalu Onet.pl.
Kreacje reklamowe przygotowane zostały we współpracy z agencją reklamową TBWA. Media zaplanowano we współpracy z domem mediowym Starcom.