Połącz się z nami

Newsy

Wzrost o 74 proc. liczby uzytkowników ifirma.pl

W ubiegłym roku aż o 74 proc. wzrosła liczba użytkowników serwisu księgowości internetowej ifirma.pl, którzy płacą miesięczny abonament. Grono przedsiębiorców korzystających z platformy powiększa się szybko m.in. dzięki implementacji nowych narzędzi księgowych i funkcjonalności. W tym roku planowane są kolejne innowacyjne wdrożenia.

Od grudnia 2008 r. do grudnia 2009 r. grono klientów opłacających abonament w serwisie ifirma.pl powiększyło się aż o 74 proc. – z 2560 do 4460 podmiotów. W ostatnim miesiącu ubiegłego roku liczba aktywnych użytkowników platformy e-księgowej (płacących abonament 45 zł netto i testujących bezpłatnie serwis w ramach trzymiesięcznego okresy próbnego) wynosiła ponad 7100 osób. Szybki rozwój ifirma.pl pozytywnie wpłynął na wyniki Power Media S.A., spółki giełdowej będącej właścicielem serwisu. Przychody firmy z tytułu świadczenia usług dostępu do systemu księgowości internetowej wzrosły w ciągu rok o 66 proc.

– Ubiegły rok zaliczamy do bardzo udanych – mówi Marta Przewłocka, wiceprezes spółki Power Media S.A. – Wzrost o trzy czwarte liczby użytkowników płacących abonament, i to w okresie spowolnienia wzrostu gospodarczego, to wynik godny podkreślenia. Widać wyraźnie, że przedsiębiorcy coraz częściej szukają fachowego wsparcia w internecie, aby usprawnić procesy biznesowe i obniżyć koszty działalności firmy. Wyniki ifirma.pl świadczą o tym, że rozwój serwisu idzie w dobrym kierunku: stale wprowadzamy nowe funkcjonalności i narzędzia, w cenie stałego abonamentu.

Już na początku 2010 r. w serwisie ifirma.pl zaimplementowano nową wersję modułu „Pracownicy”, który usprawnia proces zarządzania dokumentacją pracodawca – pracownik. Dzięki temu narzędziu można np. tworzyć bazę danych zatrudnionych w firmie, wprowadzać do systemu różne rodzaje umów o pracę, wyliczać należne ZUS-y, generować comiesięczne rozliczenia z pracownikiem, a także księgować koszty. Najnowsza wersja aplikacji rozszerza paletę dostępnych funkcjonalności modułu m.in. o możliwość archiwizowania umów pracowniczych, wystawiania PIT 4R w wersji elektronicznej oraz wystawiania korekt do tej deklaracji, automatycznego wyliczania wynagrodzenia urlopowego i chorobowego, czy możliwość wprowadzania aneksów do umów. Już wkrótce użytkownicy serwisu otrzymają do dyspozycji nowe, funkcjonalne narzędzia, m.in. rozbudowany kalendarz.

Kliknij, by skomentować

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

Zmiany w e-handlu

Newsy

Merlin.pl otwiera dział z odzieżą

Newsy

Rozlicz PIT przez Facebook’a

Newsy

Wirtualna mKsięgowa

Newsy

Połącz
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!