Firma Skype przedstawiła dziś nowe, on-lineowe narzędzie Skype Manager. Zastępuje on panel sterowania Skype Business Control Panel, który pierwotnie został stworzony w celu umożliwienia małym i średnim firmom korzystanie z aplikacji Skype przez ich pracowników.
Narzędzie Skype Manager (skype.com/go/skypemanager) ułatwia firmom – niezależnie od ich wielkości, optymalne i skuteczne wykorzystywanie Skype w miejscu pracy. Obejmuje ono scentralizowany system płatniczy, umożliwia przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym i raportowanie. Oferuje również możliwość zarządzania kontami użytkowników Skype w firmie oraz przypisywania poszczególnych funkcji aplikacji. Wszystko po to, aby ułatwić firmom osiągnięcie większej elastyczności w komunikacji oraz kontroli nad wykorzystaniem Skype.
„Przyjrzeliśmy się temu, w jaki sposób Skype jest wykorzystywany w miejscu pracy i opracowaliśmy Skype Manager specjalnie po to, by umożliwić firmom zcentralizowany nadzór nad wykorzystaniem, zarządzaniem oraz regulowaniem płatności za korzystanie ze Skype” – wyjaśnia David Gurle, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Skype for Business. – „Chcemy umożliwić firmom pełniejsze wykorzystanie potencjału Skype po to, aby poznały wszystkie korzyści płynące z usprawnionej współpracy i oszczędności kosztów.”