Witam serdecznie. Mam potworny problem z Nortonem 360. Dodam, że kupiłem go w Niemczech, a dokładnie w Media Markt. Jest to wersja całoroczna. Tuż po zainstalowaniu programu wystąpiły problemy z aktywowaniem poszczególnych opcji. Wszystko świeciło się na czerwono.
Następnego dnia udało mi się zaktualizować Nortona i wszystko było ok. (zielone). Trzeciego dnia już nic nie dało się zrobić i cały czas pojawia się hasło przy opcjach, że program będzie znowu aktywny, jeśli odnowię abonament. O co tu chodzi, skoro mam oryginalny produkt z kluczem? Przyznam, że program instalowałem trzy razy z myślą, że coś zrobiłem nie tak. Proszę o pomoc.
Tomek
Wygląda na to, że najprawdopodobniej wygasła u Pana licencja na aktualizację oprogramowania. Jeżeli wielokrotne reinstalacje nie pomogły i program nie działa też na innym komputerze, to myślę, że jest to raczej wina producenta.
Najlepiej gdyby zgłosił się Pan do niego bezpośrednio. Nie ma tutaj żadnego znaczenia, że kupował Pan płytę w Niemczech. Wystarczy, że ma pan fakturę zakupu lub rachunek. Symantec jest na tyle znaną i dużą firmą, że z pewnością polski oddział powinien Panu pomóc. Najlepiej jest skontaktować się z nimi za pomocą formularza internetowego na stronie: http://www.symantec.com/region/pl/techsupp/. W odpowiednich polach należy wybrać, wsparcie techniczne | problemy z aktywacją. Z tego co zauważyłem, w godzinach 9-17 istnieje możliwość rozmowy z konsultantem. Mam nadzieję, że problem zostanie szybko rozwiązany. Gdyby co proszę pisać! (TG)