W erze konsumenta, aby zaistnieć na rynku lub pokazać się z nowym produktem nie wystarczą już tradycyjne działania czy inwestycja w samą reklamę. Odpowiedzią może być wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu bezpośredniego, a najlepiej kilku z nich na raz.
Usługa Redlink.pl, działająca w modelu Saas (Oprogramowanie jako usługa), przeznaczona jest do realizacji wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych, informacyjnych i promocyjnych.
Kampanie głosowe w Redlink.pl przeprowadzane są w sposób w pełni kontrolowany i zautomatyzowany. Takie rozwiązanie nie jest zbyt często spotykane na polskim rynku marketingowym. Z usługi korzysta m.in. spółka Ogicom proponująca nowoczesne rozwiązania internetowe dla biznesu. Prezes firmy, Krzysztof Szyszka mówi: – System wiadomości głosowych zoptymalizował pracę działu windykacji. W określonym momencie nasz system informatyczny generuje odpowiedni komunikat tekstowy przekazywany następnie do platformy Redlink.pl. System automatycznie zamienia go na mowę i odtwarza klientowi poprzez zestawione połączenie telefoniczne.
Kampanie tekstowe to nadal bardzo efektywne narzędzia łączące w sobie prostotę i zwięzłość przekazu z bardzo dużym prawdopodobieństwem przeczytania wiadomości przez odbiorcę. – Kampanie smsowe, na które się zdecydowaliśmy, znacznie usprawniają kontakt i podnoszą jakość obsługi klientów. Teraz możemy szybko dotrzeć z komunikatem do użytkowników informując np. o chwilowych przerwach w dostępie do usługi. System nie dość, że wygodny i prosty w obsłudze, to pozwala nam utrzymać stały kontakt z klientami, niezwykle ważny w punktu widzenia branży – przytacza przykład Prezes Inotel, Jakub Dwernicki.
Wiadomości mailowe to bez wątpienia najskuteczniejsze i z tego też powodu najpopularniejsze narzędzie wykorzystywane w marketingu bezpośrednim. Profesjonalnie zaplanowana kampania z Redlink.pl może przynieść w szybkim czasie znaczne korzyści finansowe dla firmy np. dzięki możliwości błyskawicznego dotarcia do klienta z nową ofertą.
Redlink.pl ma na swoim koncie kilka wyróżnień. W 2008 roku otrzymał laur od firmy Microsoft w konkursie na najlepszy serwis internetowy. Usługa zajęła także pierwsze miejsce na imprezie Democamp, pierwszych Ogólnopolskich Targach Start-Upów, Funduszy Inwestycyjnych, Inkubatorów. Jury eksperckie doceniło Redlink.pl jako system, który zbiera w jednym miejscu najbardziej popularne kanały komunikacyjne.
Każdy przedsiębiorca przez 5 dni roboczych może samodzielnie i niezobowiązująco przetestować usługę www.redlink.pl.