Microsoft ogłosił wprowadzenie polskiej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Jest to zintegrowane rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych, sprzedaży i obsługi klienta.
Zaawansowane funkcje analityczne oraz możliwość definiowania przepływów pracy wpływają na efektywność pracowników. W nowej wersji systemu wprowadzono wiele nowych funkcjonalności jak na przykład wielowalutowość, wielojęzyczność i obsługę wielu firm. Poprawiony został również interfejs użytkownika.
Nowa wersja systemu w języku angielskim została udostępniona w grudniu 2007, a premiera polskiej wersji ma miejsce dzisiaj (13 marca) podczas spotkania menedżerów w Warszawie.
Najnowsza wersja to wspomniany wygodniejszy interfejs, który umożliwia pracownikom i użytkownikom korzystanie z pakietu w sposób podobny jak z aplikacji typu: Microsoft Office czy poczty Microsoft Outlook.
Więcej informacji o systemie można uzyskać pod adresem www.microsoft.pl/crm