„Przełomowy” według dziennika Rzeczpospolita wideoportal poradnikowy Spryciarze.pl, postanowił skorzystać z usług agencji marketingu w wyszukiwarkach PerformanceMEDIA, która prowadzi dla klienta kampanię zasięgową w wyszukiwarkach.
Coraz popularniejsze stają się portale wideosharingowe. Serwis Spryciarze.pl oferuje swoim użytkownikom poradnikowe filmy wideo, a wśród nich m.in. „Jak zawiązać krawat?”, „Jak przyspieszyć komputer?”, „Jak zostać DJem?” i wiele innych. Każda osoba odwiedzająca portal jest w stanie znaleźć odpowiedź na nurtujące ją pytania.
O tym, że portal cieszy się coraz większą rozpoznawalnością, może świadczyć fakt, że wciąż rośnie liczba jego użytkowników, a statystyki wykazują spore zainteresowanie serwisem. Chcąc podtrzymać tę tendencję, twórcy portalu postanowili skorzystać z usług SEM. Wybrana została firma PerformanceMEDIA.
Spryciarze.pl to jeden z najciekawszych start up’ów, który pojawił się w ostatnich latach na polskim rynku internetowym. Dynamiczny rozwój serwisu stanowił duże wyzwanie w opracowaniu i realizacji skutecznej kampanii SEM. Dzięki automatycznemu uzupełnianiu słownictwa w kampanii udało się umieścić w wynikach wyszukiwarek większość z porad filmowych zawartych w serwisie. – Tomasz Gleń Account Manager PerformanceMEDIA
Twórcy portalu Spryciarze.pl wykorzystując potencjał jaki niesie ze sobą reklama w wyszukiwarkach, rozpoczęli współpracę z PerformanceMEDIA mającą również na celu zwiększenie rozpoznawalności swojego brandu.
„Profesjonalizm pracy PerformanceMEDIA sprawił, że jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z prowadzonej kampanii PPC i ani przez chwilę nie żałowaliśmy podjętej decyzji. Praca z takim partnerem pozwala osiągnąć naprawdę satysfakcjonujące wyniki” – mówi Michał Szczerba, spec. ds. marketingu Spryciarze.pl.