Serwis Flaker.pl udostępni konta dla właścicieli sklepów internetowych i zapowiada rewolucję w polskim e-commerce pod hasłem Shopping 2.0.
Inicjatorem całego przedsięwzięcia był Viren Bhandari (Skarpetkowo.pl), który zaczął promować sprzedawane przez siebie produkty na Flakerze, rozdając je za darmo do testów i zbierając wiarygodne opinie na ich temat od członków flakerowej społeczności (http://www.flaker.pl/s/230-flaktesty). Działalność Virena nie tylko podwoiła jego obroty ze sprzedaży skarpetek, lecz także znalazła wielu naśladowców – Flakerowicze mogli przetestować już magiczne klocki (klocki.ibex.pl), herbaty z KrainaHerbaty.pl, skarpetki z Jednakowe.pl czy cygara z Kubanskie.pl. Idąc za ich przykładem, kolejni przedstawiciele polskiego e-commerce coraz odważniej wkraczają na Flakera.
To, co ich kusi, to możliwość pozyskania wiarygodnych, nieanonimowych opinii na temat oferowanych produktów i usług oraz cennego feedbacku co do intuicyjności sklepu, jakości obsługi – takie opinie mają o wiele większą siłę niż te pochodzące z serwisów opiniujących, w których tożsamość osoby rekomendującej jest mniej lub bardziej anonimowa. Rekomendacja znajomego działa wirusowo i nawet jeśli składa się z samych superlatywów, wydaje się wiarygodna. Obecność firmy lub sklepu internetowego na Flakerze działa pozytywnie na jej wizerunek: firma ma żywy, namacalny kontakt online ze swoimi klientami – czy to obecnymi, czy też potencjalnymi. Jest to bardzo pozytywnie odbierane przez klientów. – twierdzi Viren Bhandari.
Flaker, którego podstawowym zadaniem jest podtrzymywanie relacji ze znajomymi oraz prowadzenie angażujących dyskusji na ciekawe tematy, promuje aktywnie testy konsumenckie w Internecie (tzw. flaktesty) – teraz chce pokazać, jak wygląda e-commerce harmonijnie osadzony w serwisie społecznościowym.
W ciągu zaledwie kilku tygodni udostępnimy konta e-commerce, których funkcjonalność będzie pozwalała m.in. na dodatkowy, prywatny kanał komunikacji, możliwość zdefiniowania atrakcyjnych ofert, znaczne zniżki na reklamy in-flak (we wpisach Flakerowiczów) oraz in-tag (pod wykupionym słowem kluczowym) na Flakerze. – mówi Adam Zygadlewicz z Flaker.pl.
Konta e-commerce w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom platformy IAI-Shop oraz programu partnerskiego PromoRing na bardzo atrakcyjnych warunkach. Docelowy koszt posiadania takiego konta będzie się wiązał z koniecznością ponoszenie stałej, symbolicznej opłaty co miesiąc.
Posiadanie konta e-commerce na Flakerze to dopiero pierwszy krok. Bardzo ważne jest zrozumienie jak funkcjonują serwisy społecznościowe i jak budować pozytywne relacje, które nie mogą mieć wyłącznie biznesowego charakteru. Każdy sklep, który wejdzie na Flakera, nie będzie pozostawiony sam sobie i może liczyć na nasze wsparcie i darmowe porady. – dodaje Adam Zygadlewicz.
Ambasadorem funkcjonalności e-commerce na Flakerze zostanie Viren Bhandari – będzie on aktywnie uczestniczył w ich opracowywaniu i ulepszaniu, a także udzielał konsultacji na temat Shopping 2.0 oraz tego, jak prowadzić efektywny marketing w internecie niemalże nie ponosząc kosztów.
Więcej informacji na http://shopping20.flaker.pl/