We wtorek 8 września 2009 w komunikatorze Gadu-Gadu została wyemitowana nowego rodzaju reklama video dla klienta Play Online. W ciągu jednego dnia reklama dotarła do 4,9 mln unikalnych użytkowników, kliknięto w nią… 1 079 049 razy!
Po raz pierwszy wykorzystany został nowy rozmiar reklamy typu „Komunikat” o rozmiarze 800×600 pikseli. Jest to format dużo większy w porównaniu ze standardowym wykorzystywanym w innych kampaniach w sieci GG Network – zwykle w komunikatorze GG wyświetlano reklamy w formacie 400×256 pikseli.
Kampanię w formacie 800×600 pikseli zaplanowała komórka interaktywna domu mediowego ZenithOptimedia (Zed Digital).
Komunikator Gadu-Gadu pozwala uzyskać duży zasięg w stosunkowo krótkim czasie. To najpopularniejszy w Polsce program do internetowych pogawędek. Według Badania Megapanel PBI/Gemius komunikatora Gadu-Gadu używa 7 283 318 tzw. realnych użytkowników miesięcznie (dane: czerwiec 2009).