Genius, producent akcesoriów komputerowych, po raz czwarty z kolei pojawił się w zestawieniu 20 największych tajwańskich firm. Ranking ten przygotowywany jest w oparciu o wyniki finansowe oraz świadomość, siłę i wartość marki.
Taiwan Top 20 Global Brands to szczególne wyróżnienie. Nagroda ukazuje korporację jako firmę, która nie tylko ambitnie buduje świadomość własnej marki, lecz także wytrwale dąży do obranych celów, by coraz śmielej zaznaczać swoją pozycję na wszystkich światowych rynkach.
Analiza tegorocznego zestawienia Taiwan Top 20 Global Brands wykazuje znaczący, ponad 15% wzrost dla marki Genius, co przekłada się na awans z 19 na 17 miejsce.
Rok 2007 zaowocował sprzedażą ponad 40 milionów produktów Geniusa aż w 85 krajach. Pośród nich znalazły się takie urządzenia, jak m.in.: głośniki, myszki, klawiatury, kamery internetowe, zestawy słuchawkowe, cyfrowe ramki oraz kontrolery gier. Rezultat ten przekłada się na blisko 100-milionową rzeszę użytkowników Geniusa na całym świecie.