Duża popularność jaką cieszą się blogi sprawiła, że znalazły się one w kręgu zainteresowań środowisk biznesowych. Przedsiębiorcy zaczęli je postrzegać jako nową formę komunikacji, umożliwiającą m.in. docieranie do klientów i wysłuchiwanie ich opinii. Jeremy Wright postanowił przybliżyć to zagadnienie w prezentowanej książce.
Autorzy: Format: B5, stron: 234 Ocena: 5/6 |
Swe spostrzeżenia i sugestie przedstawił na bazie licznych przykładów. Wśród wskazanych przez niego firm znaleźli się tacy potentaci jak Microsoft, Sun Microsystems, Google.
Wyjaśnił jak blogi mogą zmienić strukturę organizacyjną i sposób funkcjonowania przedsiębiorstw. Podkreślił, iż nie sposób pozostać obojętnym wobec faktu, że miliony ludzi prowadzi w ramach swych blogów dyskusje o bieżących trendach, potrzebach i produktach.
Z publikacji dowiemy się, jak zwiększać świadomość marki, utrzymywać dobre relacje z klientami, poznawać ich prawdziwe opinie na temat firmy i jej produktów, usprawniać system zarządzania produktami, a w konsekwencji pozytywnie wpływać na wyniki przedsiębiorstw.