Badoo.com jest serwisem społecznościowym, o którym robi się coraz głośniej. Nie jest to może nic nowego w sieci, ale od innych odróżnia go system opłat, a tak naprawdę prawie ich brak.
Użytkownicy serwisu Badoo.com (www.badoo.com) nie muszą płacić za korzystanie z witryny, brak też reklam. W takim razie nasuwa się pytanie, jak taki serwis ma się utrzymać? Zapewnić ma to usługa Rise Up – za niewielką opłatę w wysokości 1 dolara w Ameryce, 1 euro w Europie lub 1 funta w Wielkiej Brytanii, użytkownik może wykupić miejsce na swój profil na stronie głównej.
Kwota jest niewielka, ale jak twierdzi dyrekcja serwisu Badoo.com wystarczająca. W serwisie jest zarejestrowanych 12,5 mln użytkowników, według doniesień 20% z nich raz w miesiącu korzysta z takiej usługi.
Obecnie serwis Badoo popularny jest w Ameryce Łacińskiej, Francji i Hiszpanii. Nie mniej planuje podbić Wielką Brytanie, gdzie ma silnych konkurentów: Facebook, MySpace i serwis Bebo. Czy Badoo.com zdobędzie tam większą popularność czas pokaże. Póki co możemy śledzić jak sprawdza się wspomniany system utrzymania serwisu.
Źródło: http://mashable.com